úterý 22. února 2011

Anglické konverzace

V dnešní době si mnoho lidí neuvědomuje, jak jsou jazyky důležitá věc a často zanedbávají své již nabyté zkušenosti a poznatky, díky pobytu v cizích zemích apod.

Jelikož jsem na tom byla stejně, hledala jsem vhodný kurz, který by splnil mé požadavky, kterých rozhodně nebylo málo, jako rodilý mluvčí, pro mě dostupný čas, dostupné místo a výhodná cena. Samozřejmě, že díky mým požadavkům se okruh nabídek velice zredukoval, až do doby, než jsem objevila nabídku JAZZ COURSE (nyní English conversation - pozn. AIESEC).

Nejen, že jsem mohla vypsat časy, které mi vyhovují, vyučování probíhalo přímo na fakultě, kterou studuji, nemluvě o skvělých rodilých mluvčích jako byly Chen z Číny a Ke Xin z Malajsie a nakonec o ceně za kurz, která nemá v Brně, pro nás studenty, konkurenci. Rozhodla jsem se, že JAZZ pro mě bude to pravé a již po první hodině jsem věděla, že jsem udělala správné rozhodnutí. Nejdůležitějším ve výuce jazyků je osobní přístup, který v těchto hodinách rozhodně nechyběl a také vysoká kvalita, ochota a vstřícnost vyučujích, jenž jsou nezbytným doplňkem k tomu, aby student cizí jazyk vstřebal. Můžu tedy říct, že s kurzem, jsem byla ve všech směrech spokojená a ráda je budu i nadále navštěvovat. Zároveň bych tímto chtěla poděkovat jak organizátorům, kteří mi dali tu možnost, abych se dále vzdělávala, ale také fakultě podnikatelské, že uvolnila prostory k tomu, aby bylo vůbec možné kurzy pořádat.

Veronika Večerková
Student VUT FP


0 komentářů: