úterý 11. května 2010

Ako som strávila deň v Procter & Gamble

V piatok 7. Mája som sa spolu s Jindřichem Anděrou z našej pobočky a ďalšími členmi AIESEC Česká republika zúčastnila tréningu spoločnosti Procter & Gamble v Prahe. 

Zo začiatku odradzujúce skoré vstávanie bolo plne vynahradené skvelým programom počas dňa. Tréning bol určený ľuďom orientovaným na marketing. Bolo nám od prezentovaných mnoho zaujímavých a cenných informácií z tejto oblasti, ktoré určite využijeme v ďalšej práci, predovšetkým preto, že členovia ktorí sa tréningu zúčastnili sú zástupcovia PR oblasti v AIESEC. 

Okrem prezentácií  sme mali možnosť podieľať sa na riešení case studies. Táto praktická časť bola pre mňa najzaujímavejšia. 

V prvom worshope sme sa mali pokúsiť vytvoriť marketingovú stratégiu na zlepšenie spolupráce spoločnosti Makromaloobchodníkov. V skupinkách sme hľadalí kreatívne nápady. Po ich od prezentovaní sme dostali feedback a bol vyhlásený tím s najinovatívnejším nápadom. Zistili sme ako veľa faktorov treba brať do úvahy pri podobných zadaniach, ale zároveň ako veľa toho dokáže vytvoriť skupinka študentov.

S podobným postupom, ale novými zadaniami prebehli  ďalšie dva workshopy. Tentokrát sme mali za úlohu napríklad preorganizovať časť Tesco za využitia psychológie predaja. Bolo neskutočne zaujímavé aké „detaily“ hrajú úlohu v tomto procese.  

Okrem workshopov sme mali možnosť nahliadnuť do fungovania spoločnosti a pobaviť sa so zamestnancami, ktorí boli veľmi ochotní a otvorene reagovali na naše otázky. Taktiež sme sa dozvedeli ako v P&G prebiehajú výberové konania  a v akom zložení tím pracuje.

Chcem sa poďakovať za to, že som mala možnosť zúčastniť sa dňa v P&G a dúfam, že nás čaká ešte množstvo ďalších skvelých tréningov!

Natália Jankechová

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

In Czech please, I don't understand Slovak! :)

Unknown řekl(a)...

Congratulations for your work and also for the blog initiative!